تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/08/11 - 12:01
کد خبر: 486654

صندلی مدیریتی پاوید/ راحتی و زیبایی

صندلی مدیریتی پاوید/ راحتی و زیبایی

بررسی ویژگی‌ها و باید و نباید ها هنگام خرید یک صندلی مدیریتی راحتی و زیبایی.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از قسمت‌های مهم در هر سازمان و اداره ای، اتاق مدیریت آن است. در این اتاق، تنها فضا و جو حاکم بر آن نیست که حائز اهمیت است؛ بلکه چیدمان و جلوه‌های بصری موجود در اتاق مانند صندلی مدیریتی نیز، می‌تواند در جذب مشتری نقش زیادی داشته باشد. در چیدمان یک محیط، انتخاب مبلمان باید بر اساس عواملی همچون رنگ، نور، نوع دکوراسیون محیط کار و … باشد. در این میان صندلی‌ مدیریتی از مهم ترین عوامل و تجهیزات تشکیل دهنده اتاق مدیریت هر سازمان و اداره‌ای می‌باشد چرا که می‌تواند نشان دهنده تمایز جایگاه مدیر و مسئول اتاق با سایرین باشد، این مسئله در سر تا سر دنیا وجود داشته و از اصول اولیه چیدمان هر دفتر کاری می‌باشد.

صندلی مدیریتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

صندلی مدیریتی با داشتن قابلیت های مختلف می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کند و با استفاده از آن احتمال گرفتگی عضلات، درد زانو و کمر درد و گردن درد کاهش پیدا می‌کند. پس بهتر است پیش از بروز این مشکلات به فکر تهیه صندلی اداری بپردازید. لازم به ذکر است که عده‌ای تصور می‌کنند که این موارد در صورت رعایت کردن نکات نشستن صحیح روی صندلی بروز نخواهد کرد. اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاده و پیش بینی کردن همیشه بهتر از درمان است.

به صورت کلی مدیریتی باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • قابلیت تنظیم قسمت‌های مختلف

  • طراحی ارگونومیک و پشتیبانی از گودی کمر

  • ضد تعریق بودن روکش صندلی

  • پایه‌های چرخ دار روان و بی صدا

 

صندلی مدیریتی پاوید/ راحتی و زیبایی

 

طراحی صندلی مدیریتی چقدر مهم است؟

ظاهر اتاق‌های مدیریت تا حد زیادی مربوط به دکوراسیون و نحوه چیدمان وسایل می‌باشد که در این خصوص استفاده درست از صندلی‌ها و مبلمان می‌تواند تاثیر بسزایی در محیط داشته باشد. با توجه به این موضوع باید اشاره کرد که صندلی مدیریتی علاوه بر اینکه راحتی زیادی برای مدیران فراهم می‌کند، در صورتی که از طراحی مناسبی برخوردار باشند می‌توانند تاثیر زیادی بر فضا و جو اتاق داشته باشند و به همین دلیل در تهیه و خرید این مدل صندلی باید به این نکته توجه داشته باشید

.همچنین بعضی از مدل ها هستند که به عنوان صندلی گیمینگ شناخته می شوند.این مدل ها نیز بیشتر جوان پسند بوده اما در پاوید نمونه هایی از این صندلی وجود دارد که می تواند به عنوان صندلی مدیریتی در شرکت ها و اداره ها نیز استفاده شود.صندلی مدیریت دارای مدل‌های بسیاری بوده که هر کدام طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد. اصولا این محصولات باید نشیمنگاه پهن‌تری نسبت به سایر صندلی اداری‌ها داشته باشد که پیش تر به آن اشاره کردیم و محصولات پاوید در این زمینه نیز از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و شامل محصولاتی است که می‌تواند تمام سلیقه‌ها را در بر بگیرد.

نکات مهم هنگام خرید صندلی مدیریتی

همیشه هنگامی‌ که پای خرید صندلی اداری طبی وسط می‌آید دچار دوگانگی و تردید زیادی می‌شویم. برای جلوگیری از این اتفاق نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. صندلی مدیریتی باید قابلیت تنظیم داشته باشد. شما باید بتوانید صندلی را از نظر زاویه پشتی، دسته‌ها و ارتفاع به سادگی تنظیم کنید.

  2. صندلی که می‌خواهید خریداری کنید باید دقت داشته باشید که از متریال مقاومی‌ ساخته شده و طول عمر بالایی داشته باشد.

  3. طراحی محصول اهمیت زیادی دارد چراکه می‌تواند در دکوراسیون محل کار تأثیر بسزایی داشته باشد.

  4. راحتی صندلی به صورت مستقیم روی راندمان کاری کارکنان تإثیر زیادی دارد پس این مورد را در نظر داشته باشید.

  5. ممکن است کارکنان شما نیاز به تحرک و حرکت به اطراف داشته باشند. پس باید دقت کنید که چرخ‌های صندلی کاملا روان و بی صدا باشند.

به صورت کلی به هر صندلی با عنوان مدیریتی اعتماد نکنید مگر اینکه شخصا آنها را چک کنید و یا از فروشنده معتبر خرید داشته باشید. سعی کنید پیش از خرید ویژگی‌هایی که از صندلی مدیریتی انتظار دارید را لیست کنید تا تصمیم بهتری در این مورد بگیرید.

از کجا صندلی مدیریتی بخریم؟

مبلمان اداری پاوید به عنوان یکی از معتبرترین تولید کننده ها در زمینه صندلی اداری در بازار شناخته می‌شود. این فروشگاه با 20 سال سابقه در تولید انواع مبلمان اداری و صندلی اداری با کیفیت و طراحی‌های شیک و مدرن است و برای تمام محصولات خود 2 سال گارانتی در نظر گرفته است.

چرا باید به مبلمان اداری پاوید مراجعه کنید؟

کیفیت مثال زدنی: فروشگاه پاوید از متریال با کیفیت بالا برای تولید صندلی‌های مدیریتی استفاده می‌کند. از چرم اصلی تا پارچه‌های مقاوم، تمامی محصولات از جنس‌های با کیفیت و مرغوب تهیه می‌شوند.

طراحی شیک : صندلی‌ مدیریتی این فروشگاه دارای طراحی‌های مدرنی هستند که به آراستگی محل استفاده از آن کمک زیادی می کند. این ترکیب بین زیبایی و راحتی، محصولات پاوید را به یک گزینه برجسته برای محیط کار اداری تبدیل کرده است.

تنوع محصولات: پاوید انواع گسترده‌ای از صندلی‌های مدیریتی با مختلف اندازه‌ها، رنگ‌ها، و ویژگی‌های مختلف ارائه می‌دهد. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا صندلی‌ای را که بهترین تطابق را با نیازهای خود دارد انتخاب کنید.

قیمت منصفانه: در مقایسه با کیفیت و طراحی محصولات، قیمت‌های فروشگاه پاوید مناسب و منصفانه است. این به شما امکان می‌دهد که به راحتی یک صندلی مدیریتی با کیفیت بالا را برای محیط کارتان انتخاب کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top